Primera promoció d'ADE al campus Igualada-UdL

Lliurament d'orles conjunt amb tres graus de l'EPS

orles-Igualada24
Les diferents promocions, amb les autoritats / Foto: UdL

La primera promoció del grau en Administració i Direcció d'Empreses (ADE) del campus Igualada-UdL s'ha graduat aquest divendres. Una trentena de persones ha recollit les seues orles a l'Ateneu Igualadí, en un acte conjunt amb l'Escola Politècnica Superior (EPS) que graduava 42 estudiants de la 6a promoció del grau en Enginyeria Química, la 6a del grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística i la 4a promoció del grau en Tècniques d'Interacció Digital i de Computació.

El rector de la UdL, Jaume Puy, ha presidit l'acte acadèmic tot destacant la implantació de la Universitat de Lleida a la capital de l'Anoia  "oferint una docència d'alta qualitat". També ha agraït als pares i les mares la confiança dipositada en la UdL i ha demanat als graduats i graduades que mostrin el seu títol "amb orgull perquè representa el resultat del seu esforç, el de les seues famílies i el de tota la comunitat universitària".

A l'acte han assistit també el degà de la Facultat de Dret, Economia i Turisme, Eduard Cristóbal; la directora de l'EPS, Magda Valls; i el delegat del rector al campus Igualada-UdL, Carles Capdevila.

MÉS INFORMACIÓ: